Digitalisoituvassa yhteiskunnassa asiakastarpeita ei voi hyvin kartoittaa ilman aktiivista osallistamista. Hyvän asiakaskokemuksen ja luottamuksen saavuttaminen vaatii aina toimivaa asiakasyhteistyötä ja vuorovaikutusta. Avoimuudella ja rakentavalla yhteistyöllä saavutamme tuloksia: parannamme palvelujemme laatua ja saavutamme kustannussäästöjä.

Yhdessä kehittämällä sitoudumme valtionhallinnossa yhteisiin päämääriin ja varmistamme, että oikeisiin kehityskohteisiin satsataan. 

Lue kehittämistyöstä

Intranet-uudistus: Luonnonvarakeskuksessa intraa voi lukea suomen ja englannin kielellä

Luonnonvarakeskus Luke on siirtynyt käyttämään Sisäisen viestinnän julkaisualusta Sivi -palvelua, jonka tuottaa Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori. 

Lue lisää

Yksi raportti, kiitos!

… ja saako sen huomiseksi? Mikä siinä voi olla niin vaikeaa? Parhaimmillaan raportointi on hyvin suoraviivaista ja nopeaa, mutta matkalla täydellisyyteen saattaa kuitenkin olla pari muuttujaa, joita avaan blogitekstissäni. 

Lue lisää

Valtorin arvot ovat vastuullinen arvostava luotettava osaava.

Valtorin arvot uudistettiin henkilöstön kanssa yhdessä

Valtorin arvoja on uudistettu ja kiteytetty. Uudistetut arvomme on tehty yhdessä koko henkilöstömme kanssa.

Lue lisää

Kuvalähde: Adobe Stock

Toiminnanohjausjärjestelmän asiantuntijatyölle väliaikaishankinta

Toiminnanohjausjärjestelmän asiantuntijatyön kilpailutuksessa toimittajiksi valikoituivat Sofigate ja CGI.

Lue lisää

Kuvassa kaksi miestä ja kaksi naista, joista yhdellä on pyörä, kävelevät rinnakkain korttelin sisäpihalla.

ICT-palvelutoimittajainfo: Kumppanihallinnalla tehostetaan yhteistyötä Valtorin ja toimittajien välillä

ICT-palvelutoimittajat ovat Valtorille tärkeitä yhteistyökumppaneita, ja heille järjestetään infotilaisuuksia säännöllisin väliajoin, viimeksi 23.5.2024.

Lue lisää

Kokoushuone, jossa istuu kolme henkilöä neuvottelemassa. Etualalla istuvalla on päällään vaaleansininen huppari ja siniset farkut.

Viestinnän asiantuntija Sami Rontti: ”Valtorissa saan olla monessa mukana”

Sami Rontti on kokenut viestinnän ammattilainen, joka on tehnyt laaja-alaisesti erilaisia oman alansa työtehtäviä noin 20 vuoden ajan.

Lue lisää

Mustahupparinen mies ojentaa läppärin pöydän vieressä istuvalle naiselle. Kuljetuskärryssä näkyy vanhoja, kierrätykseen menossa olevia laitteita, mm. läppäreitä ja puhelimia.

Valtori Akatemia mahdollisti tietoliikenneasiantuntijan uran Mikko Nevalle

Tietoliikenneasiantuntijana toimiva Mikko Neva haki kuusi vuotta sitten Valtori Akatemiaan, johon hän valikoitui opiskelemaan tietoliikennettä. Yhteensä harjoitteluohjelmaan pääsi 15, joista osa meni pilviteknologian harjoitteluohjelmaan ja osa tietoliikennepuolelle. 

Lue lisää

Etualalla istuvalla ruskeatukkaisella, sinipuseroisella ja parrakkaalla miehellä on sylissään läppäri, jota hän katselee. Mies istuu tuolissa sivuttain ja taustalla näkyy muita ihmisiä. Tila muistuttaa tunnelmallista kahvilaa.

Uusi intranet otettiin käyttöön kahdessa tutkimuslaitoksessa – miten onnistuttiin

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL otti käyttöön Valtorin tuottaman Sivi-palvelun eli sisäisen viestinnän julkaisualustan tämän vuoden alussa. Geologian tutkimuskeskus GTK on ollut Sivi-palvelun asiakas ja Sharepoint-intran käyttäjä jo useamman vuoden. Nyt intra tehtiin Sivi-konseptin mukaisen julkaisualustan päälle ja saatiin käyttöön myös vuoden 2024 alussa.

Lue lisää

Ihmisiä kokoustamassa pöydän ympärillä, osa on etänä ja heidän kuvansa näkyy skriinillä, TV:n kuvaruudulla.

Palvelukehityspäällikkö Heini Porra vaihtoi yliopistomaailmasta ICT-alalle

Heini Porra asuu Pohjolan valkeassa kaupungissa Oulussa, joka kuuluu Pohjois-Pohjanmaahan. Viimeiset neljä vuotta hän työskenteli yliopistolla täydentävien opintojen ohjelmapäällikkönä, josta tie johti palvelukehityspäälliköksi Valtoriin.

Lue lisää

Vihreäpuseroinen nainen istuu tumman pöydän ääressä ja kirjoittaa läppärillä, jonka vieressä on valkoinen kahvikuppi ja lasimaljakossa kukka.

Kevyt ja ketterä Verkkosivujen analytiikkapalvelu Vana lisännyt suosiotaan Valtorin palveluvalikoimassa

Valtorin Verkkosivujen analytiikkapalvelu Vanaa käyttää lähes 40 asiakasta, ja sitä hyödynnetään yli 150:llä asiakassivustolla.

Lue lisää