Valikko

Kehitetään yhdessä

Avoimuudella ja rakentavalla yhteistyöllä saavutetaan tuloksia

Digitalisoituvassa yhteiskunnassa asiakastarpeita ei voi hyvin kartoittaa ilman aktiivista osallistamista. Hyvän asiakaskokemuksen ja luottamuksen saavuttaminen vaatii aina toimivaa asiakasyhteistyötä ja vuorovaikutusta. Avoimuudella ja rakentavalla yhteistyöllä saavutamme tuloksia: parannamme palvelujemme laatua ja saavutamme kustannussäästöjä.

Yhdessä kehittämällä sitoudumme valtionhallinnossa yhteisiin päämääriin ja varmistamme, että oikeisiin kehityskohteisiin satsataan. 

Lue kehittämistyöstä

Laatumatka johti parempaan palveluiden toimivuuteen

Laatumatka johti parempaan palveluiden toimivuuteen

Laatumatkalla ei ikinä tule perille – matka jatkuu laatuohjelman jälkeenkin.

Lue lisää

Työasemia ja mobiililaitteita saa nyt eri tarpeisiin paketoituna palveluna: uutena mm. tehopakkaus Valtti Virtuaali

Työasemia ja mobiililaitteita saa nyt eri tarpeisiin paketoituna palveluna: uutena mm. tehopakkaus Valtti Virtuaali

Asiakkaiden kanssa yhteistyössä kehitetyt variaatiot mahdollistavat monenlaisen työskentelyn. Valtti Virtuaali tuo tehoa ja kapasiteettia vaativaan tarpeeseen.

Lue lisää

Valtion toimialuearkkitehtuuri remonttiin: hallittu asiakaskohtaisuus mahdolliseksi

Valtion toimialuearkkitehtuuri remonttiin: hallittu asiakaskohtaisuus mahdolliseksi

Oikea toimialuearkkitehtuurin valinta on valtion organisaatiolle tärkeä investointi tulevaisuuteen.

Lue lisää

Tutustu uuteen Digiarjessa valtiolla -uutiskirjeeseemme

Tutustu uuteen Digiarjessa valtiolla -uutiskirjeeseemme

Ajankohtaisen tilanteen myötä digitaalisten työvälineiden merkitys jokapäiväisen työmme sujuvuuteen on tullut näkyväksi. Uudistettu uutiskirjeemme tarjoaa valtionhallinnossa työskenteleville sekä muille kiinnostuneille ajankohtaisia nostoja ja IT-vinkkejä arjen iloksi.

Lue lisää

Valtorin liiketoimintojen hybridiasiakkaille pian asiakastuki yhdeltä luukulta

Valtorin liiketoimintojen hybridiasiakkaille pian asiakastuki yhdeltä luukulta

TORI- ja TUVE-palveluiden hybridiasiakkaille valmistellaan asiakastukimallia, jossa palveluprosessi kulkee jouhevasti Valtorin liiketoimintojen asiakastukien välillä.

Lue lisää

Miten turvata ja parantaa asiakkaiden toimintamahdollisuuksia toimialuearkkitehtuurilla?

Miten turvata ja parantaa asiakkaiden toimintamahdollisuuksia toimialuearkkitehtuurilla?

Valtori uudistaa valtionhallinnon toimialuearkkitehtuurin ja mahdollistaa sen hallitun varioinnin. Valtorin palveluita tuotteistetaan yhä laajemmin erilaisiin asiakastarpeisiin mukautuviksi.

Lue lisää

Tutustu meneillään oleviin kehityshankkeisiin

Teemat

Tutustu myös muihin teemoihimme!