Digitalisoituvassa yhteiskunnassa asiakastarpeita ei voi hyvin kartoittaa ilman aktiivista osallistamista. Hyvän asiakaskokemuksen ja luottamuksen saavuttaminen vaatii aina toimivaa asiakasyhteistyötä ja vuorovaikutusta. Avoimuudella ja rakentavalla yhteistyöllä saavutamme tuloksia: parannamme palvelujemme laatua ja saavutamme kustannussäästöjä.

Yhdessä kehittämällä sitoudumme valtionhallinnossa yhteisiin päämääriin ja varmistamme, että oikeisiin kehityskohteisiin satsataan. 

Lue kehittämistyöstä

Kädessä kännykkä, jonka ympärillä paljon kuvaikoneja, jotka toimivat pilvipalvelussa.

Yhteisellä pilvikehittämisen matkalla asiakkaiden kanssa

Minkälaisia pilvipalveluja Valtorin asiakkaat tarvitsevat? Tätä kysymystä pohdittiin Pilvikehittämisen päivässä Helsingin Lintulahdessa. 

Lue lisää

Valtori Akatemia: Hakuaika on 19.9.–17.10.2022.

Haku Valtori Akatemiaan on alkanut: Harjoitteluohjelman avulla koulutetaan Valtorille IT-asiantuntijoita 

Vuoden 2023 tammikuussa alkavan Valtori Akatemian haku käynnistyi. Kuusi kuukautta kestävään ohjelmaan valitaan noin 30 akatemialaista. 

Lue lisää

ICT-toimittaja: Millainen viestintä vastaisi tarpeisiisi, vastaa kyselyyn!

Kerro tarpeesi, toiveesi ja näkemyksesi viestinnästä syyskuun aikana. Vastauksesi auttaa meitä kehittämään viestintää tarpeitanne vastaavaksi.

Lue lisää

Tiimin workshop.

Mitä markkinointi tekee valtion IT-talossa? 

Vielä vuosikymmen sitten IT-alalla, saati valtionhallinnossa, ei ollut samanlaista tarvetta markkinoinnin osaamiselle kuin nyt. Tänä päivänä markkinointi tuo myynnin edistämisen lisäksi paljon sellaista lisäarvoa, josta on myös valtionhallinnossa hyötyä.

Lue lisää

Ihmisiä kokoustamassa kokoustilassa, jossa myös videoneuvotteluyhteys muihin osallistujiin.

Projektipäällikkö on näköalapaikalla kehittämässä valtion IT-projekteja

Valtorissa aloitetaan ja päätetään satoja IT-projekteja vuosittain. Projektien läpimenoajat vaihtelevat pääsääntöisesti kolmesta kuukaudesta vuoteen, mutta on myös usean vuoden kestäviä projekteja. 

Lue lisää

Valokuva Jari Virtanen.

Valtorin johtoryhmään uusi vt. asiakaskokemusjohtaja

Valtorin asiakkuusjohtajana toiminut Jari Virtanen on nimitetty vt. asiakaskokemusjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.8.2022 alkaen.

Lue lisää

Kuvassa kaksi henkilöä, joiden takana näkyy Valtorin Helsingin Lintulahden toimitiloja.

Valtorin toimitilavalintoja ohjaavat kustannukset, asiakastyytyväisyys ja vastuullisuus

Valtorin lähes 30 toimipisteessä eri puolilla Suomea työskentelee yli 1400 asiantuntijaa. Etätyön yleistyminen ja paikkariippumattomuus asettavat haasteita toimitilaratkaisuille.

Lue lisää

Ihmisiä pöydän ääressä keskustelemassa näytöllä näkyvän henkilön kanssa videoneuvottelupalvelun avulla.

Videoneuvottelupalvelu uudistuu: käyttöönottojen suunnittelu alkaa elokuussa

Valtori uudistaa valtionhallinnon videoneuvottelupalvelua. Palvelutoimittajaksi valikoitui Elisa, jonka alihankkijana toimii tytäryhtiö Elisa Videra. Uuden palvelun käyttöönoton suunnittelu käynnistyy elokuussa.

Lue lisää

Kesäkuva, jossa pelolla pomppimassa iloisia ihmisiä kädet taivasta kohti ojennettuna.

Palvelumuotoilun avulla ravistellaan ajattelua ja toimintaa  

Palvelumuotoilu on muotoiluajatteluun perustuva osaamisala, joka on erikoistunut palvelujen asiakas- ja työntekijäkokemusten sekä palveluliiketoiminnan ihmislähtöiseen kehittämiseen. 

Lue lisää

Asiakasneuvottelukunta.

Valtorin asiakasneuvottelukunta kirkastaa rooliaan ja tehtäviään

Asiakasneuvottelukunnan kevätkauden viimeisessä työpajassa kirkastettiin asiakasneuvottelukunnan roolia ja tehtäviä osana valtionhallinnon ICT-toimintaympäristöä.

Lue lisää