Tuotamme perustietotekniikkapalveluja koko valtionhallinnolle. Palvelujemme ansiosta valtionhallinnon työntekijöiden on mahdollista tehdä työtään, myös poikkeustilanteissa.

Osan palvelutuotannosta teemme itse ja osan hankimme kumppaneilta. Palveluja tuotetaan kahdessa erilaisessa ympäristössä: valtionhallinnon yhteisessä verkossa ja turvallisuusviranomaisten käytössä olevassa turvallisuusverkossa. Vastuullisuus on luonteva osa toimintaamme.

  • Kaikessa toiminnassa huomioidaan turvallisuuden ja varautumisen erityistarpeet. 
  • Palvelut sekä niiden hallinta ja teknologiat ovat yhteentoimivia ja vakioituja. 
  • Palvelukokonaisuus on yhtenäinen ja kustannustehokas. 
  • Asiakkaille palvelujen käyttöönotto, käyttö ja ylläpito on vaivatonta. 

Kapasiteetista julkaisualustoihin

Palveluvalikoima on laaja. Asiakkaamme saavat meiltä muun muassa tietoliikenneyhteyksiä, läppäreitä, puhelimia, tietoturvapalveluja, julkaisualustoja, pilvikapasiteettia sekä videoneuvottelupalveluja. 

Toimintamme mittakaavasta kertoo esimerkiksi se, että vastuullamme on lähes 100 000 työasemaa.

Tutustu palveluihimme: 

Arjen työkaluja

Arjen perustyökalut jokaiselle, esim. työasemat, puhelin- ja mobiililaitteet sekä virtuaalisen työympäristön ratkaisut.

Turvallisuutta

Vakioidut ja kustannustehokkaat tietoturvapalvelut, esim. valvontapalvelut ja palveluympäristön tietoturva.

Toimintavarmuutta

Toimintavarmat taustapalvelut, esim. konesali- ja kapasiteettipalvelut sekä tietoliikenne- ja integraatiopalvelut.

Asiantuntijuutta

Asiantuntijuutta ja yhteistyötä tukevat palvelut, esim. arkkitehtuuripalvelut, verkkosivualustat ja asianhallintaratkaisut.

Asiakkaamme: kun haluat lisätietoa palveluista ja niiden käyttöönottamisesta, otathan yhteyttä omaan asiakkuus- tai asiakaspalvelupäällikköösi. Lisätietoa palveluista voit lukea Valtorin asiakastyötilasta ja Asiakastyötila Joikusta.

Asiakastuki on asiakkaidemme apuna

Asiakastuki palvelee palveluportaalien tukipyyntöjen ja chatin kautta sekä puhelimitse.

Palveluja kehitetään jatkuvasti 

Kehittämisellä varmistetaan, että jatkuvasti muuttuvassa toiminta- ja teknologiaympäristössä voidaan tuottaa asiakastarpeiden mukaisia palveluja. Kehittämistä tehdään palveluihin, tuotteisiin, asiakkuuksiin sekä sisäiseen toimintaan liittyen.

Tutustu pariin meneillään olevaan kehitysohjelmaan