Valtoriin kansainvälisesti erittäin arvostettu korkeimman A-tason IPMA projektinhallinnan -sertifikaatti
Tiedote 23.3.2021Valtorin uusi asiakasneuvottelukunta haluaa toimia aktiivisesti koko asiakaskunnan asialla
Tiedote 17.3.2021Laitteesta, ajasta ja paikasta riippumaton virtuaalinen työalusta – nyt se on mahdollista!
Timantti 11.3.2021Vuosi 2020: Valtorin asiakas- ja henkilöstötyytyväisyys nousivat pandemian keskellä
Tiedote 8.3.2021Valtori Akatemian kautta huippuosaajia Valtoriin – kolmas Akatemia saatu päätökseen
Tiedote 1.3.2021GTK2.0-muutosohjelman pilotissa kuvataan monipaikkaisen tutkijatyön erilaiset käyttäjäprofiilit
Blogi 17.2.2021Pilviviesti käyttöön KEHA-keskuksessa, ELY-keskuksissa ja TE-toimistoissa: kustannustehokas ja monipuolinen palvelu
Timantti 11.2.2021Valtorin toiminta uudistuu Muutosohjelman myötä: asiakkaat vaikuttavat vahvemmin ja saavat parempia palveluita
Tiedote 20.1.2021Valtorin asiakasneuvottelukunta uudistuu – tavoitteena lisätä asiakasohjauksen vaikuttavuutta
Tiedote 18.1.2021Valtionhallinnon IT-tukipalveluiden käyttäjätyytyväisyys on noussut koronavuoden murroksessa
Tiedote 30.12.2020Uusi työasema- ja mobiililaitepalveluiden valikoima: modulaariset ratkaisut eri käyttötarpeisiin
Tiedote 22.12.2020Valtori mukana kehittämässä monipaikkaisen työn edelläkävijyyttä Geologian tutkimuskeskuksessa
Tiedote 12.11.2020Kyberuhkatilanteiden harjoittelu antaa eväitä toiminnan jatkuvuuden varmistamiseen
Tiedote 12.11.2020Valtori edistää valtionhallinnon tietoturvallista digitalisaatiota uusilla palveluilla
Tiedote 4.11.2020Valtorin palveluiden tietoturvaa taataan teknisin ratkaisuin, valvonnalla ja prosessien mukaisella toiminnalla
Tiedote 30.10.2020Asiakasneuvottelukunnan toimintaa kehitetään - Asiakkaat aidosti mukaan vaikuttamaan
Tiedote 1.10.2020Valtoriin kansainvälisesti erittäin arvostettu korkeimman A-tason IPMA projektinhallinnan -sertifikaatti
Tiedote 23.3.2021Valtorin uusi asiakasneuvottelukunta haluaa toimia aktiivisesti koko asiakaskunnan asialla
Tiedote 17.3.2021Laitteesta, ajasta ja paikasta riippumaton virtuaalinen työalusta – nyt se on mahdollista!
Timantti 11.3.2021Vuosi 2020: Valtorin asiakas- ja henkilöstötyytyväisyys nousivat pandemian keskellä
Tiedote 8.3.2021Valtori Akatemian kautta huippuosaajia Valtoriin – kolmas Akatemia saatu päätökseen
Tiedote 1.3.2021GTK2.0-muutosohjelman pilotissa kuvataan monipaikkaisen tutkijatyön erilaiset käyttäjäprofiilit
Blogi 17.2.2021Pilviviesti käyttöön KEHA-keskuksessa, ELY-keskuksissa ja TE-toimistoissa: kustannustehokas ja monipuolinen palvelu
Timantti 11.2.2021Valtorin toiminta uudistuu Muutosohjelman myötä: asiakkaat vaikuttavat vahvemmin ja saavat parempia palveluita
Tiedote 20.1.2021Valtorin asiakasneuvottelukunta uudistuu – tavoitteena lisätä asiakasohjauksen vaikuttavuutta
Tiedote 18.1.2021Valtionhallinnon IT-tukipalveluiden käyttäjätyytyväisyys on noussut koronavuoden murroksessa
Tiedote 30.12.2020Uusi työasema- ja mobiililaitepalveluiden valikoima: modulaariset ratkaisut eri käyttötarpeisiin
Tiedote 22.12.2020Valtori mukana kehittämässä monipaikkaisen työn edelläkävijyyttä Geologian tutkimuskeskuksessa
Tiedote 12.11.2020Kyberuhkatilanteiden harjoittelu antaa eväitä toiminnan jatkuvuuden varmistamiseen
Tiedote 12.11.2020Valtori edistää valtionhallinnon tietoturvallista digitalisaatiota uusilla palveluilla
Tiedote 4.11.2020Valtorin palveluiden tietoturvaa taataan teknisin ratkaisuin, valvonnalla ja prosessien mukaisella toiminnalla
Tiedote 30.10.2020Asiakasneuvottelukunnan toimintaa kehitetään - Asiakkaat aidosti mukaan vaikuttamaan
Tiedote 1.10.2020Teemat
Lue tärpit ajankohtaisista puheenaiheista, näkökulmista ja palveluista - tutustu vaikka kaikkiin.