Valtorin toiminta uudistuu Muutosohjelman myötä: asiakkaat vaikuttavat vahvemmin ja saavat parempia palveluita
Tiedote 20.1.2021Valtorin asiakasneuvottelukunta uudistuu – tavoitteena lisätä asiakasohjauksen vaikuttavuutta
Tiedote 18.1.2021Valtionhallinnon IT-tukipalveluiden käyttäjätyytyväisyys on noussut koronavuoden murroksessa
Tiedote 30.12.2020Uusi työasema- ja mobiililaitepalveluiden valikoima: modulaariset ratkaisut eri käyttötarpeisiin
Tiedote 22.12.2020Valtori mukana kehittämässä monipaikkaisen työn edelläkävijyyttä Geologian tutkimuskeskuksessa
Tiedote 12.11.2020Kyberuhkatilanteiden harjoittelu antaa eväitä toiminnan jatkuvuuden varmistamiseen
Tiedote 12.11.2020Valtori edistää valtionhallinnon tietoturvallista digitalisaatiota uusilla palveluilla
Tiedote 4.11.2020Valtorin palveluiden tietoturvaa taataan teknisin ratkaisuin, valvonnalla ja prosessien mukaisella toiminnalla
Tiedote 30.10.2020Asiakasneuvottelukunnan toimintaa kehitetään - Asiakkaat aidosti mukaan vaikuttamaan
Tiedote 1.10.2020Salasanat unohduksissa? Salasanan vaihto- ja resetointipalvelulla palautus nopeasti ja kustannustehokkaasti
Tiedote 17.8.2020Ulkopuolinen arviointi: Valtorin toimintaprosesseissa merkittävää parannusta kahdessa vuodessa
Tiedote 25.6.2020Työkaverina robotti: laatua ja nopeutta ARA:n korjausavustushakemusten käsittelyyn
Timantti 22.6.2020Valtorin toiminta uudistuu Muutosohjelman myötä: asiakkaat vaikuttavat vahvemmin ja saavat parempia palveluita
Tiedote 20.1.2021Valtorin asiakasneuvottelukunta uudistuu – tavoitteena lisätä asiakasohjauksen vaikuttavuutta
Tiedote 18.1.2021Valtionhallinnon IT-tukipalveluiden käyttäjätyytyväisyys on noussut koronavuoden murroksessa
Tiedote 30.12.2020Uusi työasema- ja mobiililaitepalveluiden valikoima: modulaariset ratkaisut eri käyttötarpeisiin
Tiedote 22.12.2020Valtori mukana kehittämässä monipaikkaisen työn edelläkävijyyttä Geologian tutkimuskeskuksessa
Tiedote 12.11.2020Kyberuhkatilanteiden harjoittelu antaa eväitä toiminnan jatkuvuuden varmistamiseen
Tiedote 12.11.2020Valtori edistää valtionhallinnon tietoturvallista digitalisaatiota uusilla palveluilla
Tiedote 4.11.2020Valtorin palveluiden tietoturvaa taataan teknisin ratkaisuin, valvonnalla ja prosessien mukaisella toiminnalla
Tiedote 30.10.2020Asiakasneuvottelukunnan toimintaa kehitetään - Asiakkaat aidosti mukaan vaikuttamaan
Tiedote 1.10.2020Salasanat unohduksissa? Salasanan vaihto- ja resetointipalvelulla palautus nopeasti ja kustannustehokkaasti
Tiedote 17.8.2020Ulkopuolinen arviointi: Valtorin toimintaprosesseissa merkittävää parannusta kahdessa vuodessa
Tiedote 25.6.2020Työkaverina robotti: laatua ja nopeutta ARA:n korjausavustushakemusten käsittelyyn
Timantti 22.6.2020Teemat
Lue tärpit ajankohtaisista puheenaiheista, näkökulmista ja palveluista - tutustu vaikka kaikkiin.