Valtorin asiakkaat voivat keskittyä omaan ydintoimintaansa, kun heidän ei tarvitse itse huolehtia kilpailutuksista ja hankinnoista – teemme sen heidän puolestaan. Tehokkailla hankintaprosesseilla edesautetaan asiakastyytyväisyyttä ja kilpailukykyä.
Yhdistämme palvelutuotannossa sekä omaa tuotantoamme että markkinoilta hankittuja kumppaniemme palveluja. Sovitamme palvelut valtionhallinnolle soveltuviksi. Tämän vuoksi Valtoriin onkin rakennettu kilpailukykyä tukeva kumppani- ja toimittajaverkosto. Verkoston kautta Valtori hankkii tarvitsemansa palvelut kilpailukykyisin hinnoin ja ehdoin.
Tutkihankintoja.fi-palvelun mukaan Valtorin ICT-hankinnat
- vuonna 2023 olivat 285 M€,
- vuonna 2022 olivat 295 M€,
- vuonna 2021 olivat 282 M€,
- vuonna 2020 olivat 271 M€ ja
- vuonna 2019 olivat 243 M€.
Yleisiä hankinta- ja kilpailutusperiaatteita
Perustietotekniikan laitteita ja konsultointipalveluita hankittaessa käytämme Hanselin puitejärjestelyitä tai dynaamista hankintajärjestelmää (DPS). Toteutamme pääosan kilpailutuksista Cloudian sähköisen kilpailutusjärjestelmän kautta.
Monimutkaisten hankintojen lähtökohtana on tekninen vuoropuhelu markkinatarjonnan selvittämiseksi, avoin kilpailutus tai osallistumispyyntöperusteinen neuvottelumenettely. Kansallisen kynnysarvon alittavissa hankinnoissa pyydämme tarjouksen vähintään kolmelta toimittajalta. Valtorissa korostetaan laatua hinnan ohella.
Näin osallistut Valtorin kilpailutuksiin
Seuraa ajankohtaisia tarjouspyyntöjä ja jätä tarjouksesi Tarjouspalvelussa. Suosittelemme rekisteröitymään palveluun hyvissä ajoin, jotta tunnukset ovat valmiina, kun tarjousten jättöaika lähestyy.
Muut kuin Dynaamiset hankintajärjestelmät (DPS) ja puitesopimusten sisäiset minikilpailutukset näet myös Hilmassa.
Huomioithan, että valtori.fi-sivuston kilpailutuskalenterin tiedot ovat suuntaa-antavia. Tarkemmat kilpailutuskohtaiset tiedot näet Tarjouspalvelussa ja Hilmassa.
Tilaa uutiskirje sähköpostiisi
Yhteistyössä ICT-arjessa -uutiskirjeestä saat tietoa Valtorin tulevaisuuden suunnasta ja tulevista kilpailutuksista. Uutiskirje on suunnattu ensisijaisesti ICT-toimittajille, ja se ilmestyy muutaman kerran vuodessa.
Tilaa Yhteistyössä ICT-arjessa -uutiskirje
Muistathan vahvistaa tilauksesi antamaasi sähköpostiosoitteeseen tulleesta vahvistusviestistä. Tilauksen voit halutessasi peruuttaa saamissasi uutiskirjeissä olevasta linkistä.
Järjestämme infotilaisuuksia ICT-toimittajillemme säännöllisin väliajoin
Tilaisuuden 30.5.2024 kuulumisia: ICT-palvelutoimittajainfo: Kumppanihallinnalla tehostetaan yhteistyötä Valtorin ja toimittajien välillä
Tilaisuuden 2.11.2023 kuulumisia: Valtorin ICT-toimittajainfossa käsiteltiin pilvisiirtymää, DPF-järjestelyä sekä kilpailutuksia