Tutustu Valtorin timanttisiin asiakkaisiin, osaajiin ja palveluihin!

Timantteja Valtorista

Pilviviesti käyttöön KEHA-keskuksessa, ELY-keskuksissa ja TE-toimistoissa: kustannustehokas ja monipuolinen palvelu

Pilviviesti käyttöön KEHA-keskuksessa, ELY-keskuksissa ja TE-toimistoissa: kustannustehokas ja monipuolinen palvelu

Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorissa tuotteistettiin viime vuonna asiakkaiden käyttöön uudet viestintätekniset palvelut: Perus-, Pilvi- ja Turvaviestipalvelut. Pilviviesti on pilvipohjainen viestintätekniikkapalvelu, joka sisältää sähköpostipalvelun ja Teamsin.

Lue lisää

Työkaverina robotti: laatua ja nopeutta ARA:n korjausavustushakemusten käsittelyyn

Työkaverina robotti: laatua ja nopeutta ARA:n korjausavustushakemusten käsittelyyn

Valtorissa on otettu tämän kevään aikana iso askel automatisoinnin suuntaan.

Lue lisää

Sujuvuutta asianhallintaan VirastoVahvalla

Sujuvuutta asianhallintaan VirastoVahvalla

Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea uudisti keväällä asianhallintaansa ottamalla käyttöön uuden asianhallintajärjestelmän. Valtorin tarjoamaan VirastoVahvaan pohjautuva järjestelmä antaa käyttäjille mahdollisuuden työskennellä ajasta ja paikasta riippumattomasti selkeän käyttöliittymän kautta tehostaen samalla tiedon läpinäkyvyyttä ja asiankäsittelyn tarkkuutta.

Lue lisää

Valtorin ICT-muuttopalvelu toimii myös poikkeusoloissa

Valtorin ICT-muuttopalvelu toimii myös poikkeusoloissa

Valtori mahdollistaa asiakkaille siirtymisen uuteen monitilaympäristöön myös koronaepidemian aikana.

Lue lisää

Kahden viraston palveluiden yhdistäminen on Rubikin kuution kokoamista: palasten on loksahdettava

Kahden viraston palveluiden yhdistäminen on Rubikin kuution kokoamista: palasten on loksahdettava

Hyvällä suunnittelulla ja yhteistyöllä tuloksia.

Lue lisää

Automatisoinnilla säästöjä ja parempaa käyttökokemusta

Automatisoinnilla säästöjä ja parempaa käyttökokemusta

Valtori tarjoaa jatkossa automatisointia koko valtionhallinnolle.

Lue lisää