Teknisten järjestelmien, sovellusten ja laitteiden lisäksi tarvitaan asiantuntijuutta esim. arkkitehtuuriin ja verkkosivualustoihin. Valtorin asiantuntija- ja kumppanipalvelujen avulla asiakkaat voivat mm. viestiä verkkosivuillaan ja intrassaan sekä hoitaa asioita sähköisesti.
Valtorista asiakkaamme voivat hankkia:
Verkkoviestintää
- Asiakkaat voivat tuottaa verkkoviestintäpalveluilla laadukkaita, saavutettavia ja tietoturvallisia verkkosivuja. Kävijäliikennettä seuraamalla ja analysoimalla taas voidaan parantaa verkkosivustojen käyttäjäkokemusta ja paikallistaa asiakastarpeita.
- YJA ja Sivi ovat käytössä jo monella asiakkaalla. Yhteisellä julkaisualusta YJAlla voidaan tuottaa, julkaista ja ylläpitää julkisia www-sivuja. Sisäisen viestinnän julkaisualusta Sivi taas on organisaation sisäiseen viestintään, tiedonjakamiseen ja vuorovaikutukseen tarkoitettu palvelu.
- Verkkosivujen analytiikkapalvelu Vana puolestaan on ratkaisu verkkosivujen kävijäliikenteen seurantaan ja analysointiin.
Asiantuntijapalvelua
- Syvää asiantuntijuutta mm. arkkitehtuuriin, projekteihin ja ICT-palvelujen testauksiin.
Asiantuntijan alustapalvelua
- Asian- ja palvelunhallintaratkaisut vievät toimintaa kohti paikkariippumatonta ja reaaliaikaista työskentelyä. Toiminnan digitaalisuus ja läpinäkyvyys kasvavat sekä tiedonhallinta ja toiminta tehostuvat.
- Käytetyimmät palvelut ovat Asianhallintaratkaisu VirastoVahva ja Palvelunhallintaratkaisu Toimi. VirastoVahva on standardoitu julkishallinnon asian-, asiakirjan- ja arkistonhallintajärjestelmä. Se mahdollistaa tehokkaan ja monipuolisen asianhallinnan organisaation tarpeisiin mukautettuna. Toimi taas soveltuu esim. IT-palveluihin, henkilöstö- ja taloushallintoon sekä substanssin ydinprosesseihin. Se on modulaarinen järjestelmä, josta voi ottaa käyttöön tarvitsemat toiminnallisuudet ja laajentaa käyttöä uusien tarpeiden mukaan.