Valtorin asiakasneuvottelukunta uudistuu – tavoitteena lisätä asiakasohjauksen vaikuttavuutta
Valtiovarainministeriö on uudistanut ja asettanut Valtorin asiakasneuvottelukunnan toimikaudelle 1.1.2021-31.12.2024.
Asiakasneuvottelukunnan tehtävänä on käsitellä ja seurata Valtorin toiminnan ja palvelujen kehittämistä sekä palvelujen laatua ja asiakastyytyväisyyttä.
Vuoden 2021 alusta alkaen Valtorin asiakasneuvottelukunnassa on jäseninä aiempaa laajemmin eri asiakasvirastojen edustajia. Uutena neuvottelukunnalle asetettiin viiden hengen sihteeristö, jonka toimikausi on 1.1.2021–31.12.2022.
Valtiovarainministeriön tiedotteen ”Valtorin uudistettu asiakasneuvottelukunta ja sihteeristö on asetettu” mukaan samalla tarkennettiin myös neuvottelukunnan tehtäviä. Tavoitteena on, että asiakasvirastot saavat aiempaa paremmin tarpeitaan vastaavia Valtorin palveluita. Lisäksi tavoitteena on parantaa Valtorin talouden ja investointien suunnittelua.
”On hienoa, että Valtorin asiakasohjaus vahvistuu. Näen uudistuksessa paljon mahdollisuuksia entistä tiiviimmälle yhteistyölle”, kertoo Valtorin toimitusjohtaja Pasi Lehmus.
Lisätietoa
- Valtiovarainministeriön tiedote: Valtorin uudistettu asiakasneuvottelukunta ja sihteeristö on asetettu
- Valtorin verkkosivut: Organisaatio ja ohjaus
Lue ajankohtaisista aiheista teemoittain
Pysyt perillä millaiset näkökulmat ja palvelut valtionhallinnon ICT:ssä ovat pinnalla. Tutustu vaikka kaikkiin teemoihin!
Tilaa tiedotteet ja uutiskirjeet
Saat ajankohtaiset nostot sähköpostiisi ja tiedät, mitä valtionhallinnon ICT:ssä tapahtuu. Tutustu myös aiempiin uutiskirjeisiin!