Valikko

Ajankohtaista

Tiedotteet, blogit, timantit, työntekijäkokemukset

Valtorin asiakasneuvottelukunta asetettu

Valtori 1.4.2014 21.14
Uutinen

Valtiovarainministeriö on asettanut Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin asiakasneuvottelukunnan. Neuvottelukunnan toimikausi on 1.4.2014-31.3.2018.

Asiakasneuvottelukuntaan kuuluvat:

  • ICT-palvelupäällikkö Petri Otranen, helsingin kaupunki, Suomen kuntaliiton nimeämänä edustajana
  • ylijohtaja Mia Nykopp, Liikenteen turvallisuusvirasto, liikenne- ja viestintäministeriön nimeämänä edustajana
  • tietohallintojohtaja Antti Vertanen, maa- ja metsätalousministeriö
  • tietohallintojohtaja Max Hamberg, oikeusministeriö
  • tietohallintojohtaja Irma Nieminen, opetus- ja kulttuuriministeriö
  • yksikön johtaja, neuvotteleva virkamies Timo Nuutinen, puolustusministeriö
  • tietohallintojohtaja Tapio Aaltonen, sisäministeriö
  • tietojohtaja Tiina Pesonen, sosiaali- ja terveysministeriö
  • kehitysjohtaja Heikki Haukirauma, työ- ja elinkeinoministeriö
  • tietohallintojohtaja Ari Uusikartano, ulkoasiainministeriö
  • osastopäällikkö Auni-Marja Vilavaara, valtioneuvoston kanslia
  • tietojohtaja Irja Peltonen, valtiovarainministeriö
  • tietohallintoneuvos, yksikön päällikkö Esko Vainio, valtiovarainministeriö, Julkisen hallinnon tieto- ja viestintäteknisen toiminnon edustajana
  • tietohallintojohtaja Tarmo Maunu, ympäristöministeriö
  • toimitusjohtaja Kari Pessi, Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori

 Asiakasneuvottelukunnan tehtävänä on käsitellä ja seurata:

  • palvelukeskuksen toiminnan kehittämissuuntia ja toimintalinjoja;
  • palvelujen kehittämissuunnitelmia ja muita palvelujen kehittämiseen liittyviä asioita;
  • palvelujen laatuun ja asiakastyytyväisyyteen liittyviä asioita;
  • palveluista perittäviä hintoja ja hinnoittelumalleja koskevia asioita;
  • hintojen muodostumisen perusteena olevaa kustannusrakennetta ja  kustannusten kehittymistä;
  • palveluiden käyttöön liittyviä asioita;
  • muita vastaavia palvelukeskuksen toimintaan liittyviä asioita, joilla on yksittäistä asiakasta laajempaa merkitystä palvelujen tuottamiseen, kehittämiseen tai käyttöön.