Valtorin asiakasneuvottelukunta asetettu
 
                       Valtori   
                      
 
                     
                        
                       Julkaisuajankohta  
                       1.4.2014 
                        21.14 
                      
 
                       
                       Tyyppi:Uutinen 
                        
                      
 
                     Valtiovarainministeriö on asettanut Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin asiakasneuvottelukunnan. Neuvottelukunnan toimikausi on 1.4.2014-31.3.2018.
Asiakasneuvottelukuntaan kuuluvat:
- ICT-palvelupäällikkö Petri Otranen, helsingin kaupunki, Suomen kuntaliiton nimeämänä edustajana
 - ylijohtaja Mia Nykopp, Liikenteen turvallisuusvirasto, liikenne- ja viestintäministeriön nimeämänä edustajana
 - tietohallintojohtaja Antti Vertanen, maa- ja metsätalousministeriö
 - tietohallintojohtaja Max Hamberg, oikeusministeriö
 - tietohallintojohtaja Irma Nieminen, opetus- ja kulttuuriministeriö
 - yksikön johtaja, neuvotteleva virkamies Timo Nuutinen, puolustusministeriö
 - tietohallintojohtaja Tapio Aaltonen, sisäministeriö
 - tietojohtaja Tiina Pesonen, sosiaali- ja terveysministeriö
 - kehitysjohtaja Heikki Haukirauma, työ- ja elinkeinoministeriö
 - tietohallintojohtaja Ari Uusikartano, ulkoasiainministeriö
 - osastopäällikkö Auni-Marja Vilavaara, valtioneuvoston kanslia
 - tietojohtaja Irja Peltonen, valtiovarainministeriö
 - tietohallintoneuvos, yksikön päällikkö Esko Vainio, valtiovarainministeriö, Julkisen hallinnon tieto- ja viestintäteknisen toiminnon edustajana
 - tietohallintojohtaja Tarmo Maunu, ympäristöministeriö
 - toimitusjohtaja Kari Pessi, Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori
 
Asiakasneuvottelukunnan tehtävänä on käsitellä ja seurata:
- palvelukeskuksen toiminnan kehittämissuuntia ja toimintalinjoja;
 - palvelujen kehittämissuunnitelmia ja muita palvelujen kehittämiseen liittyviä asioita;
 - palvelujen laatuun ja asiakastyytyväisyyteen liittyviä asioita;
 - palveluista perittäviä hintoja ja hinnoittelumalleja koskevia asioita;
 - hintojen muodostumisen perusteena olevaa kustannusrakennetta ja kustannusten kehittymistä;
 - palveluiden käyttöön liittyviä asioita;
 - muita vastaavia palvelukeskuksen toimintaan liittyviä asioita, joilla on yksittäistä asiakasta laajempaa merkitystä palvelujen tuottamiseen, kehittämiseen tai käyttöön.
 
Lue ajankohtaisista aiheista teemoittain
Pysyt perillä millaiset näkökulmat ja palvelut valtionhallinnon ICT:ssä ovat pinnalla. Tutustu vaikka kaikkiin teemoihin!
Tilaa tiedotteet ja uutiskoosteet
Saat ajankohtaiset nostot sähköpostiisi ja tiedät, mitä valtionhallinnon ICT:ssä tapahtuu.