Valtorin asiakkaat hyödyntävät yhä enemmän digitaalisia palvelukanavia

Valtionhallinnon työntekijät ovat löytäneet Valtorin digitaaliset palvelukanavat ja hyödyntävät niitä kasvavissa määrin. Osa kanavista on toiminnassa 24/7. Vuonna 2021 Valtorin toimialariippumattomien Tori-palveluiden käyttäjien tukipyynnöistä lähes 45 % tehtiin palveluportaalin kautta.
Digitaalisten palvelukanavien kautta Valtorin palveluiden käyttäjät voivat ottaa yhteyttä Valtorin asiakastukeen. Kanavina on palveluportaalin lisäksi chat-palvelu. Digitaalisten kanavien kautta tukipyynnöt saadaan nopeammin ja suoraviivaisemmin osoitettua oikealle taholle käsiteltäväksi. Käsittelyajat nopeutuvat ja asian ratkaiseminen tehostuu.
Digitaalisia palvelukanavia pitkin tuli viime vuonna 14 % enemmän tukipyyntöjä edellisvuoteen verrattuna. Puhelimitse tulleiden pyyntöjen määrä sen sijaan laski muutaman prosenttiyksikön ja sähköpostin 11 %.
Yhdessä voimme sujuvoittaa ja nopeuttaa asiakastukipalvelua!
Lisätietoja Valtorin palveluista
Lue ajankohtaisista aiheista teemoittain
Pysyt perillä millaiset näkökulmat ja palvelut valtionhallinnon ICT:ssä ovat pinnalla. Tutustu vaikka kaikkiin teemoihin!
Tilaa tiedotteet ja uutiskirjeet
Saat ajankohtaiset nostot sähköpostiisi ja tiedät, mitä valtionhallinnon ICT:ssä tapahtuu. Tutustu myös aiempiin uutiskirjeisiin!