Hyppää sisältöön

Kansalaisen asiointitilistä on lähtenyt sähköposti ja tekstiviesti tilin avanneille Valtorista

Valtori
31.12.2015 13.00
Uutinen

Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori on lähettänyt Kansalaisen asiointitilin käyttäjille tällä viikolla sekä sähköposti- että tekstiviestin yhteystietojen päivittämisestä. Viesti on mennyt vain niille, jotka ovat avanneet Kansalaisen asiointitilin itselleen viranomaisviestintää varten ja jotka eivät ole päivittäneet yhteystietojaan 6:een kuukauteen.

Kansalaisen asiointitili on tietoturvallinen postilaatikko viranomaiselta kansalaiselle. Asiointitilille voi vastaanottaa mm. itseä koskevia viranomaispäätöksiä ja tiedonantoja sähköisenä. Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori halusi viestillä varmistaa sen, että kansalaisen yhteystiedot ovat ajan tasalla, jotta viranomaisviesti tavoittaa Kansalaisen asiointitilin haltijan.

Tiedot voi vahvistaa oikeiksi ensin tunnistautumalla Kansalaisen asiointitilille osoitteessa www.asiointitili.fi ja sen jälkeen tallentamalla omat yhteystietonsa kohdassa ”Omat tiedot ja muistutukset”.

Lue ajankohtaisista aiheista teemoittain

Pysyt perillä millaiset näkökulmat ja palvelut valtionhallinnon ICT:ssä ovat pinnalla. Tutustu vaikka kaikkiin teemoihin!

Tilaa Digiarjessa valtiolla -uutiskirje

Saat IT-vinkkejä ja tiedät, mitä valtionhallinnon ICT:ssä tapahtuu. Tutustu aiempiin uutiskirjeisiin ja tilaa omaan sähköpostiisi!