Asiakasneuvottelukunnan toimintaa kehitetään - Asiakkaat aidosti mukaan vaikuttamaan
Valtorin asiakkaiden roolia Valtorin ohjauksessa halutaan vahvistaa. Asiakkaiden vaikutusmahdollisuuksia on tarkoitus lisätä kehittämällä Asiakasneuvottelukunnan toimintaa.
Asiakkailta saadut konkreettiset ja kollektiiviset näkemykset ovat tärkeitä sekä Valtorille että valtiovarainministeriölle, joka ohjaa Valtorin toimintaa. Asiakkaiden vaikutusmahdollisuuksia on tarkoitus lisätä Valtorin asiakasneuvottelukunnan uudistamisen, sihteeristön perustamisen sekä pääsihteerin asettamisen avulla.
Valtiovarainministeriön tiedotteen ”Valtion ICT-palvelutuottajan Valtorin asiakkaiden roolia ohjauksessa kehitetään” mukaan uudistukset on tavoitteena toteuttaa vuoden 2021 alusta lähtien.
Valtorin asiakasneuvottelukunta on valtiovarainministeriön asettama, ja sen tehtävänä on käsitellä ja seurata Valtorin toiminnan ja palvelujen kehittämistä sekä palvelujen laatua ja asiakastyytyväisyyttä.
Lisätietoja:
toimitusjohtaja Pasi Lehmus, pasi.lehmus(at)valtori.fi