Hyppää sisältöön

Kehittäminen

Jatkuvalla kehittämistoiminnalla vastataan muuttuviin tarpeisiin

Valtorin kehittämistoiminnalla varmistetaan, että jatkuvasti muuttuvassa toiminta- ja teknologiaympäristössä voidaan tuottaa asiakastarpeiden mukaisia palveluita tehokkaasti ja toimia laadukkaasti ja turvallisesti. Kehittämistä tehdään asiakkuuksiin, tuotteisiin ja palveluihin sekä sisäiseen toimintaan liittyen. Kehittämiseen liittyvissä kysymyksissä saat lisätietoa Valtorin tuotepäälliköiltä ja kehittämispäälliköiltä. Alla on esitelty joitakin Valtorissa meneillään olevia kehitysteemoja.

Viestintäteknisten palveluiden kehittäminen

Hankkeen ajankohta: 2016-2020

Valtorissa kehitetään viestintäteknisiä palveluita jatkuvana kehitystyönä ja lisäksi viestintäteknisten palveluiden tarpeita tarkastellaan pitkällä tähtäimellä muutaman vuoden päähän.

Viestintäratkaisut 2020
Valikko